Головний редактор Players Олексій Харченко на B2B конференції Ready to Play поспілкувався з Філіпом Стефановичем, який відповідає за розвиток напрямку сімрейсингу Lorgar. Ми поговорили про нову лінійку продукції для сімрейсингу, бум на гоночні перегони, потенційні турніри з сімрейсингу і продаж продукції в Україні.
Про плани Lorgar на лінійку продукції для сімрейсингу
Ми тут, щоб залишитися. Наша ідея полягає в тому, щоб побудувати історію, як я вже згадував, а потім подивитися, як вона розвивається, розвивати її, доглядати за нею, а потім переконатися, що ми все робимо правильно. І коли ми це зробимо, ми плануємо залишитися, звичайно.
Це не одноразова акція. Ми хочемо залишитися тут на багато років, випускати нові продукти, нові версії, і з часом ще більше просунутися вперед і стати одним з найкращих гоночних брендів. Не тільки брендів, а й ігрових, тому що у нас є такі чудову продукти.
Повну версію інтерв’ю читайте ТУТ https://players.com.ua/filip-stefanovych-menedzher-z-rozvytku-biznesu-simrejsyng-lorgar-my-serjozno-pidhodymo-do-simrejsyngu-i-hochemo-nadaty-korystuvacham-najkrashhyj-produkt 👈