LORGAR, бренд інноваційних ігрових рішень, 27 вересня 2024 року провів неймовірний захід «Ready to Play» у регіоні EMEA в KCC Event Hall у Празі. Ексклюзивна B2B презентація зібрала понад 150 учасників з 25 країн.
LORGAR зарекомендував себе як бренд, присвячений створенню високофункціональних рішень як для любителів ігор, так і для досвідчених геймерів. Їх унікальний підхід спрямований на підвищення ігрової продуктивності та якості ігрового процесу за допомогою статистичного аналізу та пристроїв з персоналізованою конфігурацією, що виділяє їх на конкурентному ринку ігор.
Учасники самостійно мали змогу не лише побачити, але і протестувати три унікальні комплексні рішення LORGAR, які втілюють гасло бренду «Ready to Play»: ігри, стріми та нещодавно випущений напрямок Sim Racing. Ці комплексні рішення демонструють прагнення LORGAR забезпечити геймерів усім необхідним для негайного початку гри.
На заході було продемонстровано широку лінійку продуктів LORGAR, яка охоплює декілька категорій, необхідних для повного налаштування ігор, гонок і стрімінгу. Серед їх пропозицій:
- передові ПК
- кришталево чисті монітори
- гоночні кокпіти професійного рівня
- ергономічні меблі
- гарнітури з чудовим звуком
- високопродуктивні клавіатури
- точні миші
- спеціалізовані ігрові поверхні.
Бренд ще більше вразив учасників, презентувавши понад 30 нових артикулів у 9 різноманітних категоріях продуктів, що підсилило їх здатність пропонувати комплексні ігрові рішення.
Ця повноцінна презентація продуктів демонструє прагнення LORGAR задовольнити всі потреби геймера, від звичайних ігор до професійних сетапів.
На презентації також були представлені захоплюючі кіберспортивні враження, дозволяючи відвідувачам позмагатися в турнірах 5на5 CS2 на професійній сцені з коментаторами в прямому ефірі або взяти участь у гонках F1 на одному з шести високотехнологічних кокпітів. Цей захід продемонстрував продукцію LORGAR у дії та показав чудову роботу під час турніру. Найкращі гравці в турнірах CS2 і F1 виграли екіпіровку преміум-класу LORGAR, включаючи повний ігровий сетап для першого місця, а переможець F1 також отримував гоночну кабіну. Другі призери отримали інші призи LORGAR, такі як клавіатуру Azar 514 TKL, гарнітуру Kaya 460 тощо.
Головною подією заходу стало оголошення про дистриб’юторський контракт із Simagic, що зміцнило позиції LORGAR на ринку симуляції перегонів. Це стратегічне партнерство має намір розширити присутність Simagic у багатьох країнах, ще більше розширивши пропозиції LORGAR щодо симуляції перегонів.
Захід «Ready to Play» Launch EMEA також представив LORGAR Platform, унікальний інструмент статистичного аналізу, призначений для покращення ігрового процесу та оптимізації налаштувань продукту для окремих користувачів. Цей інноваційний підхід до персоналізації ігрового досвіду привернув увагу понад 20 представників ЗМІ та впливових людей із 12 присутніх країн.
Подія LORGAR «Ready to Play» знаменує нову главу в ігрових технологіях, демонструючи прагнення бренду революціонізувати те, як геймери взаємодіють зі своїм обладнанням і один з одним. Надзвичайно позитивна реакція партнерів і ЗМІ підтверджує шлях LORGAR до того, щоб стати провідним брендом в ігровій індустрії, пропонуючи справді інтегрований і оптимізований ігровий досвід.
Додаткову інформацію про LORGAR та його продукти ви знайдете на офіційному сайті https://lorgar.com/