Ігрові движки – це серце кожної відеогри: вони керують графікою, звуком, фізикою та логікою. Раніше розробники писали все з нуля, але з 90-х почали з’являтися універсальні рушії – наприклад, легендарний id Tech від творців Doom. Сьогодні лідерами залишаються Unreal Engine та Unity. Unreal вражає графікою та функціями: освітлення Lumen, геометрія Nanite, реалістичні персонажі через MetaHuman і підтримка AI, який допомагає створювати анімації та світи. Але працювати з ним важко без потужного комп’ютера. Unity — простіший і гнучкий варіант, ідеальний для мобільних та інді-ігор, з підтримкою AI, Visual Scripting та інтеграцією Web3. Нові движки теж набирають обертів: Godot – безкоштовний і зручний для 2D/3D, CryEngine славиться графікою, а O3DE від Amazon має відкриту архітектуру і готується стати серйозним гравцем. Майбутнє індустрії за AI, який допомагатиме створювати ігри швидше, навіть невеликим командам. Хмарні сервіси та стрімінг теж змінюють підхід до розробки. Ігрові рушії вже давно вийшли за межі ігор – їх використовують у фільмах, медицині, освіті й архітектурі.
Більш детальна інформація про ігрові движки доступна на кіберспортивному новинному порталі Players.