Усе почалося в 1970-х роках, коли комп’ютери стали доступнішими. Тоді з’явилися перші онлайн-ігри, переважно текстові. MUD (Multi-User Dungeon) стали першими популярними іграми, де гравці взаємодіяли у віртуальних світах, використовуючи лише текст.
У 1990-х роках, з розвитком інтернету, з’явилися перші графічні онлайн-ігри, такі як Ultima Online та Meridian 59. Це був великий крок вперед, адже гравці могли бачити віртуальний світ. На початку 2000-х жанр MMORPG (Massively Multiplayer Online Role-Playing Game) став надзвичайно популярним завдяки таким іграм, як Lineage та World of Warcraft. Ці ігри дозволяли тисячам гравців одночасно грати в одному віртуальному світі.
З розвитком технологій онлайн-ігри стали ще доступнішими та різноманітнішими. З’явилися шутери, стратегії та інші жанри. Мобільні онлайн-ігри стали популярними з появою смартфонів, дозволяючи грати будь-де. Кіберспорт став важливою частиною онлайн-ігрової культури, змагання з популярних ігор збирають мільйони глядачів. Стрімінгові платформи, такі як Twitch та YouTube Gaming, дозволили гравцям ділитися своїми ігровими моментами. Соціальні мережі та месенджери стали платформами для онлайн-ігор, дозволяючи грати з друзями. Онлайн-ігри продовжують розвиватися, з’являються нові технології та жанри, які змінюють ігровий досвід.
Більш детальну інформацію про історію онлайн відеоігор можно дізнатись на кіберспортивному новинному порталі Players